SZKOLENIA I WARSZTATY TOC

NOWE STUDIUM TOC 2012-2013

Najnowsza Edycja 2012-2013 STUDIUM TOC - Unikalne 16-dniowe Warsztaty o TOC

ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ I LOGISTYKĄ wg TOC, Czyli jak Produkować i Dostarczać Klientowi to co Chce, Wtedy gdy to chce, Tam gdzie to chce!

Nie wyrabiasz się z produkcją? Klienci są coraz bardziej wymagający, a konkuencja obniża ceny? Dowiedz się jak zarządzać produkcją i tworzyć wartość tam gdzie inni nie potrafią!

SPRZEDAŻ I MARKETING WG TOC CZYLI JAK SZYBKO I BEZPIECZNIE ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ?

O ile ograniczony rynek i staganacja sprzedaży są twoimi ograniczeniami - to wyobraź sobie ofertę tak dobrą, że 70%+ twoich klientów ją chcę, a konkurencja nie potrafi jej skopiować!!!

CCPM Czyli jak można realizować projekty w Pełni, Zawsze na czas i Zawsze w budżecie dzięki TOC

Ilość projektów za które odpowiadasz cię przytłacza? Z niczym się nie wyrabiasz?
Możesz nad tym zapnować dzięki CCPM!

RACHUNKOWOŚĆ PRZEROBOWA, CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ CENAMI, INWESTYCJAMI I RENTOWNOŚCIĄ FIRMY DZIĘKI TOC?

O ile chcesz uprościć udrękę skoplikowanego podejmowania decyzji finansowych to musisz poznać RACHUNKOWOŚĆ PRZEROBOWĄ!

NARZĘDZIA LOGICZNEGO MYŚLENIA, CZYLI JAK POPRAWNIE ANALIZOWAC RZECZYWISTOŚĆ I JĄ SYSTEMATYCZNIE ZMIENIAĆ W OPARCIU O TOC!

Unikalne warsztaty o tym jak ponownie nauczyć się LOGICZNIE MYŚLEĆ. 

SESJA POWTÓRKOWA, Czyli Przygotowanie do Egzaminu „TOCICO FUNDAMENTALS”

Obecność wskazana dla wszystkich osób podchodzących do egzaminu TOCICO!

HR I ZMIANA WG TOC, CZYLI JAK ZBUDOWAĆ MAPĘ DROGOWĄ DLA SWOICH LUDZI W OBLICZU NIEUSTAJĄCYCH ZMIAN?

Alternatywne podejście do ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI oraz do WDRAŻANIA ZMIAN. To jest dynamit w rękach sprawnego menadżera.

WSTĘP DO TOC, Czyli Nowy Kręgosłup Zarządzania

Znakomity kurs wproawdzający do świata TOC z wykorzystaniem e-learningu i webinarium.

Zarządzanie Produkcją i Logistyką wg TOC (SDBR MTO MTA)

Jak produkować z większą przewidywalnością bez skomplikowanych systemów informatycznych? Jak produkować więcej za pomocą tych samych zasobów (bez dodatkowych kosztów)? Jak zapewnić pełną dostepność swoich produktów na rynku?


Strony: 1  2  3  następna